Wednesday, November 02, 2011

Tagging Game :)

Di-tag oleh Saudari Minhatul Mardhiah Annur ^^
Dengan kesempatan ini juga saya secara rasminya membuka semula blog ini yang sudah sekian lama terpinggir x]
 

The Rules :D
1. You must post these rules.
2. Each person must post 11 things about themselves in their journal.
3. Answer the questions the tagger set for you in their post. And create 11 new questions for the people you tagged to answer.
4. You have to choose 11 people to tag and link them to the post.
5. Go to their page and tell them you have tagged him/her.
6. No stuff in the tagging section about 'You are tagged if you are reading this' you legitimately have to tag 11 people.


 11 Things About Me :
  1. nama saya panjang ~ ... taklah panjang sangat -.-
  2. saya ada dunia sendiri ~ ... semua orang ada -.-
  3. suka bagi nama dekat benda yang selalu bersama dengan saya --->meet Koru , Miku , B-bomb , Zico & Taeil ~! ^^
  4. Pencinta Arnab :3 ..* siap ada persatuan lagi~ 'Persatuan Arnab-Arnab Sedunia' ! x]
  5. prefer texting than calling people ..
  6. bila down, tak tahu sebab apa .. perlu masa bersenderian untuk mencari punca . so , tak layan orang sangat time ni ... sorry >< !
  7. currently learning to stabilize my emotions :)
  8. bila excited , selalu salah timing .. time sepatutnya excited jadi dah tak ada perasaan.
  9. tak suka keluar rumah ... *digelar Anti-social ._.
  10. muka matang , selalu disalah faham tuaa =.=
  11. selalu disalah faham 'sombong' :/


Soalan daripada Minhatul Mardhiah Annur

1- apa reaksi anda,kalau nmpk sampah?di mana-mana je..
 sejujurnya.... saya kutip ikut mood x] .. *dalam proses untuk merajinkan diri mengutip ~

2-apa anda akn buat,kalau anda sedihh?kawann?ibu?ayah?adek?ABANGG?
 tak berapa faham soalan ._. . kalau sedih saya suka bersendiri .

3-apa anda akan buat,kalau anda buat salahhh?anda akan....MENJERITTT??haha
taklah sampai menjerit.. xD . Rasa bersalah sangat-sangat . Tak rasa tenang ..

4-fevereeett subjecctt??
English :D

5-something yg buat awk teruujaa??:D
Arnab , Hijau , Cheese , Surat , kpop

6-apa awk akan buat sekiranya org yang PALING awk syg,TERR sakitkan hati,awk?>.<
 pertimbangkan kenapa dia buat macam tu .. cuba maafkan dia ..

7-suukaa tak,org "take" gamba awk?xD 
Ikut mood . mostly tak suka ~

8-awakk suukaaaa nombo brp?haha
 7  :D

9-sukaaaa gila dan gila warna apa?
Hijau ~

10-apa yg awk akn buat,sekiraannyaaa anda gila-gila bengang dn marah?><
duduk satu tempat berjam-jam untuk lepaskan geram .. 

11-siapaaakkahhh orgg yg anda paling kagummm?hehe
 Rasulullah SAW

11 soalan daripada saya:
  1. pendapat anda tentang saya ?
  2. apakah maksud disebalik nickname saya ?
  3. anda seorang yang suka selesaikan masalah atau lari daripadanya ?
  4.  kata-kata yang memberikan anda semangat .
  5. currnetly intrested to/in ?
  6. fuuuuu~ siapakah anda sebenarnya?
  7. rindu tak saya update blog ? xD
  8. ada tak puas hati dengan saya ? jujur !
  9. teka ada berapa fanclub forum yang saya join dan apakah ia ? *random x]
  10. apakah perkara yang anda ingin sangat lihat saya lakukan?
  11. apa faedah buat benda ni sebenarnya ?
 anda di-tag ! 

yang lain dah banyak kena tag ..  sesiapa nak, buat je lah ^^

1 comment:

Anonymous said...

membaca seluruh blog, cukup bagus