Friday, November 11, 2011

11/11/11 , Tinggal Kenangan .

There's nothing special with that date .
Cuma , berakhirlah segala kerja , mural , MPT5 , sekolah dan ... perpisahan.

Secara fizikal , badan teramat letih . tetapi tak setanding mental & jiwa yang  2x ganda lebih letih menahan perasaan . Ya, saya gemar memendam perasaan kerana saya tidak pandai meluahkannya .

12/11/11 , i woke up this morning and stared at the ceiling ...
*FLASHBACK* 

Mural - Firts time dapat tugas , ingatkan kena design je .. rupa-rupanya kena turun padang sekali . Diberi tanggungjawab untuk pegang tingkat 1 -.- Tertekan . Benda kecil diperbesar-besarkan . Kerja hampir tak menjadi . Mungkin saya buat kerja tak ikhlas. Ataupun tak mulakan dengan basmalah . I've learned my lesson .. The next day , refresh balik niat . Move on , buat dengan bersungguh-sungguh. Siap juga akhirnya setelah seminggu lebih bermandi dengan cat [ tudung,baju dan seluar menjadi bukti xD ] . Walaupun tak begitu cantik , saya puas *setelah diyakinkan oleh rakan-rakan*.  Terimakasih kepada mereka yang memberi kata-kata semangat & yang membantu dari awal hingga akhir :)

MPT5 - Dapat tugas secara mengejut . Nak tolak rasa bersalah . Tapi tak yakin dapat bawa .. padahal tugas dia taklah susah mana . Ok , terima dengan nervous . Kerja sebelum majlis takda sangat . Cuma tolong-tolong ajk lain yang memerlukan pertolongan . Hari sebelum majlis banyak kerja , stay sampai malam . Perasaan bercampur-baur menanti hari esok . Alhamdulillah, majlis berjalan dengan lancar . Ramai berpuas hati :) Tak dapat tengok majlis berlangsung secara keseluruhan . It's ok , rasa legaaaaa sangat dah berakhir . Once again , terimakasih  kepada yang sudi menyumbang tenaga berkerja dengan saya,  terutama kepada anak-anak buah ^^

then , suddenly realize ...
It's their last day . Mereka yang tidak akan lagi  berada di Al-Amin pada tahun depan .

Saya tak suka bila 'busy' . Sebab saya tak sedar .
Time flies..
.
.

WHY?

 .
.

There still a lot of things left that i want to do with them . It serves me right , siapa suruh saya tak hargai masa :/
Banyak perkara yang ingin diperkatakan tetapi mulut cukup berat untuk berkata-kata . *sigh*
Maaf, maaf, maaf .Saya tak sempat ucap farewell dengan baik :(

Setiap pertemuan ada perpisahan . We must move on .
All the best guys ! Nineteenth96, Ukhuwah Fillah Abadan Abada <3
Saya akan terus berada di Al-Amin , InsyaAllah :)
saya taknak buat post sedih.. 
cukuplah dgn keaadaan sekarang,
i hate goodbyes.
 harap memahami .

3 comments:

MinhahAnnur:) said...

bihaah!!!!!!

nab said...

heh *smirk

you're indeed a very special Bii <3
im sorry, saya selalu suruh awak buat benda yg saya tahu awak taksuka, just for my entertainment LOLOLOL NO.

wmn, you are a strong girl,. you inspire me still :) believe in yourself more, keep on fighting, you can achieve ANYTHING IF you really want to.

thankyou for everything.


...busuk

mbz said...

minhah > Min ! ^^

jinki> meanie =.=

:)

..busuk <3