Wednesday, July 21, 2010

invisible mode

kenapa perasaan itu datang kembali ?
. saya tak suka .
tidak diperlukan , dihiraukan , useless , lonely , ...

walaupun itu hanya perasaan saya shj , ianya tetap menganggu diri ini -,-
ya , memang salah berburuk sangka . tapi...
-____-

perasaan ini kerap kali mengaggu hidup pada zaman darjah 6 duluu . Awal tahun ni pun sama . Tapi lepas tu , diri ini bertekad nak buang perasaan tu . Sebab tu , perangai saya lain kebelakangan ini . Tetapi 'benda-benda' tu kembali menghantui diri ini... tolong pergi jauh ...jauh .. ! saya tidak mahu berburuk sangka pada orang lain >_< padahal ada orang yang sentiasa bersama saya ... arigato :) gomen if i'm not a good & a useless tomodachi .

it looks like i've lost my confidence .. like old times . I'm going to switch to invisible mode again . long time no see, old me :)

No comments: