Saturday, March 06, 2010

Moduda Change !

' Shine brightly , Moduda CHANGE ! '

Ayat tuh terpampang kt header di atas . ayat tuh melambangkan matlamat diri ini . 'moduda' mungkin ada yang tak tahu maksud dia .. diri ini akan menerangkan dengan lebih lanjut sebentar lagi .

' Always be Yourself ! '

Tahun lepas , ayat ni terpampang kt dlm blog ni . ayat ni juga selalu menjadi sebutan . ^^ . motto ? maybe .

[tak tahu apa yang diri ini cuba katakan sebenarnya >_< ]

Shine brightly : nak bersinar dengan terang seperti matahari & bintang pada malam hari . taknak sedih-sedih .. taknak lonely lagii .. yang pasti , taknak jadi invisible !

Moduda Change ! : i'm going to change ! nak berubah .. i want to be a better person ! nk petah berkata-kata(salah satu sunnah Rasulullah ^^) -2 hari kebelakangan ni , ade try .. tp, .. hampeh . ksian siape yang kena . mesti dia pening sbb cuba nk fahamkn apa yang diri ini cuba katakn - tapi , i'll never give up ! i'll do my best ! fighting !^^ . berubah . tak bermaksud diri ini ingin mengubah segala-galanya sehingga menyebabkan org dah tak kenal diri ini . hanya mengubah apa yang patut demi kebaikan diri dan org disekeliling .

Always be yoursef : nk jadi diri sendiri . taknak berlakon lagi . i just found out that i'm actually a good actress . diri ini paling taksuka berlakon . tapi , sedar tak sedar , selama ni, diri ini sedang berlakon . -___-" . Tak ramai yang tahu diri ini yang sebenar . pernah terkantoi sekali.. dan rasa amt bertuah kerana dia mengenali diri ini . yang pastinya, diri ini taknak dikatakan hipokrit .

> maaf kalau susah nak faham , xD

No comments: